Monday, October 18, 2010

First Entry

Salam untuk semua...

Hari ini dalam sejarah. 18/10/2010 11.20pm maka lahirlah blog pertama dalam sejarah hidup aku. Terima kasih kepada isteri tercinta di atas bantuannya menciptakan blog ini. Kalau tak kerana dia rasanya sampai bila-bila pun aku tak akan ada blog sendiri.

Yelah sebelum nie aku asyik dengar isteri aku promote blog dia. Aku teringin sebenarnya nak ada blog ni dah lama cuma aku tak berapa nak expert lagi, so my noxius dah tunjukkan sikit-sikit cara dia, after this aku akan update blog aku sendiri hehehe. I'm a fast learner.

Oklah, blog aku ni simple ja tapi akan padat dengan topik-topik hangat, especially pasal politik. Sesungguhnya aku memang minat dengan politik ni, cuma tak tercalon jadi wakil lagi hahahahaha...

Selain tue, sudah sedia maklum, aku memang die hard fan dengan MU. Football player semestinya Ryan Giggs. So aku akan sentiasa update berita-berita terkini tentang MU. Kepada mereka yang ada facebook, aku adalah creator untuk MUFC Sungai Petani. So sesiapa dari arah utara boleh add aku di facebook by searching "Man Utd Fan Club Sungai Petani"

Jadi kepada blogger yang lain...selamat menjamu selera dengan cerita kedai mamak aku....hahahahahaha



Sekian, wassalam

No comments: